Tuesday, February 10, 2009

Men fa-an också

Ååh, typiskt min otur alltså. Så här står det på lappen som min sjukgymnast skickat med mig för att jag ska komma ihåg när nästa tid är.
"Var god lämna återbud snarast möjligt".
Hur ska jag då kunna komma dit fler gånger, om jag ska lämna återbud så fort jag kan? Vill hon inte ha mig där? Jag som trodde vi kom bra överens, hon vågar inte ens säga det, utan trycker det på en lapp.

Skoja. Dumt skrivet bara. Det är inte för inte som jag är textfascist.

2 comments:

Natalie said...

men fan, om du är textfascist: byt till en riktig jävla apostrof i din bloggheader istället för den där lunarstormaccenten! vem är du, engla?

/long term fan som tror på tough love

Carreca said...

Jo, jag vet. Men nu har du klagat så många gånger att jag lärt mig älska den där feltryckningen för 5 år sedan.