Thursday, October 16, 2008

Men gah! Ge mig! Hit med den!

För några år sedan var jag ytterst nära att komplettera upp min Rocky-samling och köpa alla album jag saknade. Jag ångrade mig i sista stund när jag insåg att 150 spänn styck var lite i överkant ändå för att köpa 8-9 album. Eh, ja alltså jag har inte så många av de där albumen, så man kan säga att jag skulle "komplettera" genom att köpa fler än jag redan hade.

Men det var tur att jag ångrade mig! För nu fyller serien 10 år och då släpps hela shebangen i en stöt till värsta skitbra priset: 340 buck på adlibris till exempel. Enda nackdelen är att det är färglagt. Men nu gör vi det här. Mot adlibris!


3 comments:

Doris och Rita said...

Men hur är det möjligt?! Kartago tar ju 550 för den.

Anonymous said...

Jag gör sällis.

Carreca said...

D&R: Ingen aning, men det är synd att klaga.