Thursday, February 08, 2007

Show a little faith! There´s magic in the night.

Eftersom den förra delen i följetongen "Springsteen-feelgood" gjorde stor succé, och till och med länkades av självaste blogfather Sigge Eklund (i´m a bekräftelsetorsk, yes I am), så fortsätter vi idag med ett liknande klipp. Ännu sämre kvalitet (men skit i det), en balkong i Neapel, kanske världens bästa låt, en vidrig frisyr och en annan turné och får man inte ens lite gåshud av den här allsången så har man inte ett hjärta.



Igår fick jag ett brev från CSN där de bad mig specificera hur mycket jag tjänade varje månad under 2004, det känns ju som ett inspirerande projekt. Inte. Alltså, jag gillar CSN egentligen, men ibland kan man ju bli matt för mindre.

1 comment:

Anonymous said...

Labels: Crosby stills nash young? CSN? Haha.

Förresten jag såg halva men fattade inte vilken låt det var, sorry, tell me?