Tuesday, February 06, 2007

Tre skådespelerskor jag inte kan hålla isär

4 comments:

Jenny said...

What? De är ju från tre olika länder och Salma (den sista) är ju vacker så man bågnar. Hon spelar dock alltid med i skitfilmer, förrutom Traffic, där Zeta-Jones(nummer två) också spelade med. Tjejen i mitteln är mest känd för att hon dejtade Tom Cruise. Så egentligen behöver du bara känna till nummer tre (snygghet går före begåvning), och ser du någon avde andra två så kan du låtsas att det är nummer tre.

Jenny said...

Och ja, jag hängde med på att du nog vet vem de är, men inte kan hålla isär dem, jag blev bara lite uppe i min Salmafascination.

Carreca said...

Ok såhär: Jag måste tänka en extra gång när någon av dem kommer på tal. Jag är allmänt dålig på skådespelare och i det här specifika fallet är det flera saker som samverkar:

1. De ser likadana ut
2. Alla har ett Z i namnet (ja, inte Salma H då, men hon skulle kunna ha det)
3. De är ihop och gör slut med kända Hollywood-män.
4. De konkurrerar om samma typ av roller.
5. Alla känns latinska, även om hon i mitten är skotte eller nåt.

Men du: "Tjejen i mitteln är mest känd för att hon dejtade Tom Cruise." Det är väl fel? Hon till vänster dejtade Cruise, hon i mitten är gift med M. Douglas? Ja du ser, det är inte så lätt att hålla isär dem. För de ser ju likadana ut.

Jenny said...

Amense! Du har ju bättre koll än vad jag har.