Friday, February 09, 2007

Tung video

Hej och välkomna till Youtube-bloggen.

Vad har Keith Richards, Kate Moss och Iggy Pop gemensamt? Förutom idoga kemikalierus? Jo, de lyfter på hatten i en sista (?) hyllning till The man in black. Stenhårt. Sug på den alla Walk the line-fans med rosa fluff och extra honung. Jag kan inte hålla mig från att falla in i takten med händer och fötter.



Dagens nätshopping är en dammsugare och en kaffebryggare. Jippi.
Helgens låt är Shake your hips med Rolling Stones. Vore jag bar-dj skulle jag spela den minst en gång per kväll.

4 comments:

Doris och Rita said...

För man kan ju inte gilla båda delarna?

Formerly known as hooct said...

yes! och tack! ibland tycker jag du är bäst i världen som letar upp allt jag vill ha men inte orkar leta efter.

Doris och Rita said...

Och jag håller med hooax, du plockar ut russinen och jag springer i eftermiddag iväg och köper en ny skiva.

Carreca said...

Asha: Jo det kan man säkert. Själv somnade jag under filmen, men tycker den här videon är grym. Man kan säkert älska båda delarna.

Jag brukar försöka lägga upp saker som inte lagts upp av andra redan. Bloggvärlden behöver sällan en 1022:a kommentar om att Anna Nicole OD:at eller att Linda Rosing sålt sin själ för fjärde gången samma vecka. Då kan man lika gärna hoppa över att skriva om det. Alla skriver ju ändå om samma saker.