Monday, June 05, 2006

Japaner igen

Oh yes, ännu ett japanskt bisarrinslag i Yatta-klass. Faktum är att jag tror att det är samma boyband som erövrade världen med Yatta, som nu sjunger om Fish fight.

Fish fight!

Jag skrattar nästan ingenting åt sådana här grejer, jag lovar.
Bara därför kan jag ju bjucka på Yatta som favorit i repris:

Yatta!

(jag skulle gärna vilja kunna ha sådana där infogade filmrutor i bloggen, men jag får inte till det, den som vet hur man gör får gärna delge efter att ni har funderat på vad det egentligen är för fel på japaner och deras underhållning)

3 comments:

Anonymous said...

Och hur skulle man kunna komma på felet med japansk underhållning. Det är som att kunna svara på frågan om världsfred eller om svälten i Afrika. Japansk underhållning är bara helt suspekt.

Rexxie said...

Hej hopp!

Du tar allt som står i rutan "embed" hos youtube, kopierar och klistrar in i ditt inlägg. Svårare än så var det inte :-)

Anonymous said...

Du måste också lära dig hur man gör för att länkarna ska öppnas i ett nytt fönster. Som det är nu måste jag ju högerklicka på länkarna hos dig och det är jobbigt.