Friday, March 16, 2007

Status fredag

Om jag fick en femma för varje gång Förkvälls Alexandra Pascalidou säger något eller någon "fantastisk!" och en tia för varje gång hon hävdar att någon eller något är "underbart" skulle jag på en vecka ha fått ihop till en enkel resa till Aten med Aer Olympic.

Idag kastar jag dynamitgubbar i glashusen på jobbet, och gör mig ovän med nästan alla chefer över mig (mina förslag och åsikter håller på att frysa inne deras bonusar...ehe...oops..förlåt?). Och det börjar kännas obehagligt och underbart på samma gång. I just love being right.

Imorgon ska jag laga boeuf bourguignon och dricka vin och helgens låt är den fram till förra lördagen helt bortglömda och stenhårda Lost ones från Lauryn Hills solodebut. Gör sig fint i 200 dB på ett vajande dansgolv som leker hela havet stormar.

Nu är det snart bäst att gå hem, innan det blir frostig stämning på jobbet.

No comments: