Wednesday, April 04, 2007

Historien upprepar sig...

Det roligaste med Dokument inifråns kokaindokumentär var att man nästan visste att Denise Lopez skulle dyka upp och "tala ut" om hur hon avskyr knarket och fälla någon kommentar om någon "nära vän" som fastnat i beroende men avgiftats tack vare Denise, helt i linje med mina påståenden i detta mitt mest välkommenterade blogginlägg i historien.

Och visst dök hon upp! Så väntat och samtidigt så oerhört roligt att se hennes hundögon och världssamvete när hon berättar öppenhjärtligt om att hon sa upp sig från "jobbet" som VIP-värdinna på Spy Bar för att det var så jobbigt att se aktiva kokainister bland de personer som hon var beroende av för sin karriär. Vi vet ju alla att det inte handlar om hennes knarkmotstånd i första hand, utan mediatiden. Kolla gärna själv i länken till dokumentären.

2 comments:

Anonymous said...

Så sorgligt på nåt sätt att ingen kommenterat det här inlägget.. Jag har läst dina tidigare inlägg om Lopez och det är ju hur skrattretande som helst. Huvet på spiken och allt sånt.

Carreca said...

Ja, fast jag är inte så beroende av att folk kommenterar, för att skriva mer. Jag vet ju ändå att jag alltid har rätt, att ingen kommenterar tar jag som att allt redan är sagt inget mer finns att tillägga ;)