Friday, February 17, 2006

Viktigt meddelande till allmänheten

Jag har lovebombat Benke Ohlsson minst 3-4 fyra gånger i den här bloggen, men vad annat kan man göra egentligen? Han skriver så jävla bra.

"Jag kan berätta om hur det känns att dagligen vandra mellan löpsedlar där folk heter beppe och tuppe och kishti och de hånar och de går till sexattacker och lider av den nya folksjukdomen och de är med i program som heter gör om mig och mal ner mig och damma på mig i brunögat, och allt detta förutsätts vara något du känner till, och du går och grubblar över om alla i din omgivning vet att tuppe gick till sexattack i mal ner mig i går kväll, eller om det bara är kvällstidningarna som förutsätter att det är så, och du undrar vilket som kommer först, dumhönan eller dumägget."

Klart slut.

No comments: