Thursday, November 30, 2006

Insinuant länk-o-rama

Jag hade hoppats på att "TV-profilen" skulle skriva något om Marie Antoinette i samband med den här dubbel-kommentaren, eftersom han såg den samtidigt som vi gjorde, och verkade sitta och anteckna konstant. Men jag har inte sett till något och nu blir det väl kanske time-out om man ska tro på Flashbacks skvallerforum, och det ska man oftast i de här frågorna.

Däremot aldrig när det gäller ekonomiska resonemang. Ekonomitips-forum måste vara de mest dåraktiga källor till information som finns. Men det är en historia som vi tar en annan gång.

2 comments:

Anonymous said...

så himla tydligt vad jag har för hobby när samtliga länkar i ditt inlägg var lila = redan lästa hos mig.

Vet inte om jag är för knarkmesig, men jag blir lite ledsen och tänker att jag nog trodde att han var antiknark på riktigt.

Carreca said...

I sådana fall är jag också "för" knarkmesig. Jag tänkte ganska precis samma sak, och så funderar jag på att skriva nåt om det här med knark. Att jag varit ute och runt en jävla massa, men aldrig sett eller ens fattat grejen med det där.

Jag är väldigt antiknark, och det blir en liten besvikelse varje gång någon visar sig vara kolatorsk. Det blir på något sätt så att ens hela inställning till de här personerna förändras i ett slag, när sånt här händer. Inte för att han har någon skyldighet att vara knarkmotståndare, men jag känner så ändå. Knark är obehagligt för mig. Och jag undrar vad den känslan grundar sig i. Livslång statlig propaganda eller nåt annat?