Tuesday, October 18, 2005

Prestationsångest/Rampfeber

Efter att Popjunkien outat mig i sin blogg har det ju fullkomligt rasat in folk och fä från alla håll och kanter. Och det är ju skoj.

Men, jag är något av en inverterad bekräftelsetorsk, och nu när jag ser att så många läser (japp jag är en Statcounter-pundare också) så får jag lite rampfeber och prestationsångest. Jag blir peppad av att så många läser, men får samtidigt lite ångest för att inte vara tillräckligt läsvärd. And let me tell you, jag vet vad prestationskramp är.

Men jag hoppas ändå att ni stannar ett tag. Jag kan glädja den som stannar med att jag skaaaa lägga in* den här bloggen på
nyligen.se, så slipper ni sitta och ladda om hela dagarna när jag mycket att göra på jobbet eller bara kramp. Jag hade tänkt vänta lite, för att liksom "finna formen", men nu kan jag lika gärna göra det.

Och nu lät det här som att jag surar över Popjunkiens hedersomnämnande.

- - -
- verbet "att pinga" är så fult att jag får ont i ögonen.

1 comment:

Anonymous said...

Jag är också en bekräftelsetorsk. Har ingen counter på min sida som tur är.