Thursday, November 17, 2005

Kitsch!




3 comments:

Anonymous said...

Men vad ÄR det med alla människor? Båtar är ju sjukt överskattade.

Carreca said...

Som jag skrev tidigare så tycker jag att det är något av det vackraste som finns, med ett vackert fartyg som glider över en blank spegel till fjärd.
Jag kan inte svara för alla människor, och jag vet inte vilka alla dessa människor är, men jag är uppvuxen med båtlivet. Det är vad jag kan det är vad jag gör. Du gillar loppisar, jag förstår inte det. Jag gillar båtar

Eva Cheng said...

Good afternoon,

 
I’m currently working with Journey Latin America and noticed they have been mentioned on your site, here: http://carreca.blogspot.com/2005/11/kitsch.html

Unfortunately at present the link on the page is broken and directs to a page that no longer exists, would it be possible to get this changed so it directs to a fully functioning page?

The best and most relevant link to use is: https://www.journeylatinamerica.co.uk/
If you have any questions please do let me know.

 
Best wishes,

Eva Cheng

Outreach Executive