Friday, November 18, 2005

Veckans mediaprofil

Att utnämna Linda Rosing till veckans mediaprofil känns lite som att slå in en öppen dörr och motiveringen är förstås överflödig, men jag kan bara inte låta bli idag när vi nås av beskedet att Linda och Fadde går skilda vägar.En hel värld undrar nu hur det blir med tatueringen?

I likhet med tidigare pristagare tvekar hon inte att kontakta media i de mest absurda situationer, och en sökning på Expressens artikelsök ger 137 träffar på Linda Rosing. Om jag får välja en favoritrubrik så väljer jag helt klart:
"Fadde tvångsmatar Linda - med kokosbollar"

4 comments:

jo said...

Min är nog "Här blir Linda Rosings läpp tv-show".

Anonymous said...

Och min blir:
Linda Rosing sjunger ut "Sudda, sudda, sudda, sudda bort min signatur"

turbotrollet said...

Och som vi redan vet är ju Linda inte den skarpaste kniven i lådan.

Carreca said...

zarah: nä, det var ju det jag skrev också?