Tuesday, November 15, 2005

Paola & Leila

Alltså, är Paola & Leila tvillingsystrar? Jag har aldrig hört något om att det ska vara så, men det måste väl ändå vara så?
Paola: konstnär som gjorde en skitbra popplatta med sin före detta man Klas Åhlund of Teddybears. Det känns som att hon hänger mycket på Söder.
Leila: tv-kock som ler jättemycket när hon rör runt i sina afrikanska maträtter på stora fat. Tydligen har hon jobbat på Aquavit i NYC och vunnit "Årets kvinnliga kock" 1999. Det känns som att hon hänger mycket på Söder.

Tvillingsystrar? Samma person? Håll med om att om de inte är släkt, så är de märkligt lika varandra.

3 comments:

Mo said...

Ok, om jag nu måste kommentera.. :) Jag tycker nog att Leila är mycket mer put-together än Paola, som i sin tur är mycket mer trendig söderbrud av den typen som ser lite svettig, otvättad ut. Leila vill jag liksom lukta på, det vill jag inte på Paola. Så!

Carreca said...

Alltså, jag är allvarlig här. Jag menar utseendet. De är ju väldigt lika. Precis samma hudfärg och samma kindben och ögon och fan alltihop. Jag snackar fysiska företräden här, inte stil eller lynne. Är det bara jag som undrar?

deltidsharmonisk said...

Det är nog bara du som undrar. Faktiskt. Jag tror att man hade hört nåt om det ifall det var så att dom är systrar.